МЕНЮ
КОШИК

Друзі! Ми працюємо у воєнний час відповідно до графіку: Пн-Пт. 09:00-18:00; Сб. 10:00-15:00; Нд.-Вихідний. 

Гарантія

Шановний покупець!

Ми робимо усе, щоб Ви залишалися задоволені покупками в нашому магазині! Завжди дотримуємося Ваших інтересів, так само, як і «Закон про захист прав споживачів», який регламентує наші з Вами взаємини. Дотримуйтесь нескладних правил і рекомендацій з експлуатації товару. Пам'ятайте про те, що більшість радіо-електронних виробів, при установці вимагають спеціальних навичок та знань! Тому, звертайтеся тільки до кваліфікованих фахівців, які мають відповідний досвід.

Поцікавтеся, чи надається гарантія на установку, - вона повинна бути. Перед початком експлуатації того, чи іншого продукту, купленого в нашому магазині, рекомендуємо ознайомитися з інструкцією користувача. Це допоможе Вам уникнути багатьох питань і труднощів, пов'язаних з роботою вироба. На всі товари, що реалізуються магазином «АвтоПрезент», надається гарантія в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі товару на нашому сайті і в гарантійному талоні, що додається до товару. У більшості випадків, гарантія на товар підтримується протягом 1-го року з моменту його отримання.


Гарантійний ремонт товару

Підтвердженням права на безкоштовний гарантійний ремонт є:

  • Товарний чек магазину "АвтоПрезент" (www.autopresent.com.ua).
  • Непошкоджена пломба на виробі (якщо передбачена).
  • Заповнений гарантійний талон виробника, або гарантійний талон інтернет-магазину "АвтоПрезент".

Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування, зберігайте упаковку та гарантійний талон з чеком протягом гарантійного терміну експлуатації товару.


Увага! Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу вироба;
  • випадкові пошкодження (дефекти, навмисне, чи ненавмисне завдані користувачем);
  • ушкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів і / або комах); ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі; ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі; ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.


Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій споживача або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантованого талона;
  • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Перевірка комплектації та тест на відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві, або перед відправкою за вказаною адресою. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.


Правила відправки товару на гарантійний / негарантійний ремонт:

1) Необхідно зв'язатися з нами і отримати інформацію про одержувачів вантажу (ПІБ, на кого буде відправлений вантаж), узгодити спосіб доставки і уточнити інформацію про пункт видачі вантажу компанії-перевізника.

2) Перед упаковкою товару, обов'язково вкладіть чек (або його копію) та гарантійний талон (щоб підтвердити факт покупки товару саме в нашому магазині).

Вкладіть супровідний лист, в якому вкажіть таку інформацію:

  • Прізвище Ім'я По батькові;
  • Контактний тел. номер;
  • Область, місто (або населений пункт);
  • Конкретний опис несправності товару.

3) Якісно упакуйте товар, щоб він і його товарний вигляд не були пошкоджені при транспортуванні.

4) Після відправки вантажу зв'яжіться з нами і повідомте номер декларації.


Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів після покупки.

Повернення або обмін товару належної якості.

Покупці магазину «АвтоПрезент» мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після отримання. Будь ласка, зверніть увагу на те, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні і не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п. А так же має бути збережено: гарантійний талон; повний комплект товару; цілісність і всі компоненти упаковки (самостійний «ремонт» упаковки виключений); пломби; ярлики; заводське маркування, товарний вигляд.

Повернення або обмін товару неналежної якості.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється після висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не були порушені. Якщо виробник не вказав сервісні центри, товар передається продавцеві (магазин «АвтоПрезент») для підтвердження, або виявлення причин непрацездатності товару і його обміну на аналогічний, або, повернення грошей. Якщо магазин не може самостійно визначити цю причину (заводський дефект, або порушення умов експлуатації), тоді товар передається в сервісний центр постачальника, з метою підтвердження непрацездатності та причин, що викликали її. Обмін або повернення товару здійснюється безпосередньо через магазин «АвтоПрезент» згідно робочого графіка.


Повернення грошей

У разі повернення грошей, споживач повинен мати при собі документи, що підтверджують факт купівлі товару (чек, або накладна) в магазині «АвтоПрезент». Повернення грошей можливе в день повернення товару, або, в разі відсутності грошей у касі, на протязі 5 робочих днів. Іногородні клієнти можуть отримати гроші тим самим способом, яким платили, або іншим способом, за погодженням.

Звертаємо Вашу увагу на те, що повернення грошей шляхом оформлення наложеного платежу на товар, що повертається виключений. Після повернення, товар повинен бути перевірений на працездатність, а якщо товар виявився неналежної якості, повинні бути визначені причини які викликали несправність - заводський дефект , або порушення умов експлуатації. В такому випадку, гроші повертаються після експертної оцінки виробу і в разі виявлення заводського дефекту, в максимально можливі короткі терміни.


Правила відправки товару в разі його повернення або обміну:

1) Необхідно зв'язатися з нами і отримати інформацію про одержувачів вантажу (ПІБ, на кого буде відправлений вантаж), узгодити спосіб доставки і уточнити інформацію про пункт видачі вантажу компанії-перевізника.

2) Перед упаковкою товару, обов'язково вкладіть чек (або його копію) та гарантійний талон (щоб підтвердити факт покупки товару саме в нашому магазині).

Вкладіть супровідний лист, в якому вкажіть таку інформацію:

Прізвище Ім'я По батькові;

Контактний тел. номер / а;

Область, місто / населений пункт;

Причину повернення або обміну товару.

3) Якісно упакуйте товар, щоб він і його товарний вигляд не були пошкоджені при транспортуванні.

4) Після відправки вантажу зв'яжіться з нами і повідомте номер декларації.