Принцип роботи (Бі) ксенонових лінз досить простий. Всередині конструкції знаходиться лампа, яка випромінює світло на стінки відбиваючого овального рефлектора. Рефлектор відбиває світло, формуючи його в єдиний світловий потік спрямований на лінзу. Між рефлектором і лінзою знаходиться шторка, яка в вертикальному положенні відсікає частину світлового потоку, формуючи фокус ближнього світла, а в горизонтальному положенні, вона вже не перешкоджає світловому потоку, таким чином, виходить дальнє світло. Така конструкція дозволяє краще сфокусувати світло в потрібну область, чим вигідно відрізняється від класичних біксенонових ламп.

Основні переваги лінз: широкий кут освітлення, сконцентрований і чітко сформований світловий потік, який направлений виключно на дорогу. Це дозволяє забезпечити додаткову безпеку при русі в темний час доби і роз'їзді із зустрічними автомобілями, так як при правильному регулюванні фар виключається осліплення водіїв.

Як правило, ксенонові лінзи встановлюються на фари з не рифленим склом. Рифлене скло, в цьому випадку, буде розсіювати світло який вже направлений в потрібну сторону.       

Особливість установки ксенонових лінз полягає в тому, що вони встановлюються не так як галогенні, або бі-ксенонові лампи з боку двигуна. У більшості випадків, для установки ксенонових лінз необхідно розібрати фару з лицьового боку, знімаючи захисне скло (штатний рефлектор фари залишається на своєму місці). При цьому, необхідно дотримуватися технологію, по якій проводиться демонтаж і монтаж подібних частин автомобіля. Найпоширеніший діаметр лінз - 2,5 "дюйма (64мм) і 2,8" дюйма (71мм). Для прикладу, лінза з діаметром 2,5 "дюйма (64мм) без проблем ставиться на Daewoo Lanos.

Лінза дуже нагадує фару в зборі і заміна перегорілої лампи проводиться так само - з боку двигуна.